Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Κατάθεση …κιτρινόμαυρης ψυχής από τον Καλυβάτση στο PRESSARIS: «Γίνε Άρης να γουστάρεις»!


kalivatsisΚατάθεση …κιτρινόμαυρης ψυχής από τον Καλυβάτση στο PRESSARIS: «Γίνε Άρης να γουστάρεις»! Γνωστός για την τρέλα του στα τηλεοπτικά…. παρκέ, αλλά και έξω από αυτά, «ψηφίζει» Άρη… δαγκωτό και δεν το κρύβει, ενώ παρακινεί και τους Αθηναίους «να γίνουν Άρης, για να γουστάρουν!».
Ο λόγος για τον Σωτήρη Καλυβάτση, ο οποίος έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό μέσω της συμμετοχής του στη δεκαετία του ΄90 στο «Κομφούζιο», για ν΄ ακολουθήσουν το «Α.Μ.Α.Ν.» και το «Ράδιο Αρβύλα», πριν αποφασίσει ν΄ ανοίξει μόνος τα φτερά του.
Τηλεοπτικές εκπομπές, επιτυχημένες θεατρικές παραστάσεις, συμμετοχές στον κινηματογράφο όλα αυτά συνθέτουν το παζλ της επαγγελματικής του ταυτότητας, γιατί η φίλαθλη ταυτότητά του είναι «κιτρινόμαυρη»!
Ο Θεσσαλονικιός ηθοποιός και παρουσιαστής, αν και βρίσκεται πλέον πολλά χρόνια στην Αθήνα, δεν αποποιήθηκε ποτέ την αγάπη του για τον Άρη και όποτε του δίνεται η ευκαιρία το βροντοφωνάζει μέσα από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες.
Ο Σωτήρης Καλυβάτσης μιλάει στο PRESSARIS για την αγάπη του για τον «κιτρινόμαυρο» σύλλογο, τους αγώνες της μεγάλης Αυτοκρατορίας τη δεκαετία του ΄80,  για την σημερινή κατάσταση στην ομάδα και τις τωρινές επαγγελματικές του ασχολίες.

Το «μικρόβιο» για τον Άρη, ο Δοξάκης και τα ευρωπαϊκά μεγαθήρια

Πώς ξεκίνησε η σχέση του με τον Άρη; «Το ‘μικρόβιο’ του Άρη το κόλλησα από τον πατέρα μου, ενώ η μητέρα μου ήταν ΠΑΟΚ. Εγώ, όμως, πάντα είχα μία κλίση στον Άρη!  Από μικρό παιδί, λοιπόν, στη Θεσσαλονίκη είμαι φίλος της ομάδας. Θυμάμαι πως μαζί με τους φίλους μου πηγαίναμε ανελλιπώς στο γήπεδο και παρακολουθούσαμε την ομάδα μας».
Όσο για το αν προτιμούσε ποδόσφαιρο ή μπάσκετ, ο Καλυβάτσης δηλώνει περισσότερο φαν της «πορτοκαλί» μπάλας. «Πηγαίναμε στους αγώνες και των δύο, αλλά κυρίως στο μπάσκετ. Εγώ, άλλωστε, έπαιζα μπάσκετ στην ομάδα της ΧΑΝΘ και είχα την τύχη να έχω προπονητή τον Γιώργο Δοξάκη!».
Υπάρχει κάποιος αγώνας, που θυμάται έντονα μέχρι σήμερα; «Όλους τους αγώνες με τα ευρωπαϊκά μεγαθήρια της εποχής εκείνης. Δεν έχω χάσει αγώνα στο Παλέ ντε Σπορ με τις ομάδες του εξωτερικού! Ήταν κάτι συγκλονιστικό να τις βλέπεις ν΄ αγωνίζονται με την μεγάλη ομάδα του Άρη».

Το ΟΑΚΑ και η χαμένη ευκαιρία

Ο Θεσσαλονικιός ηθοποιός και παρουσιαστής δεν έχει πλέον όσο χρόνο θα ήθελε για να παρακολουθεί την αγαπημένη του ομάδα, αλλά όποτε του δίνεται η ευκαιρία «φωνάζει» παρών. «Οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις είναι πλέον τέτοιες, που δεν μου επιτρέπουν να είμαι όσο κοντά θα ήθελα στον Άρη, ωστόσο, δεν στέκονται εμπόδιο στην αγάπη μου για τον ‘κιτρινόμαυρο’ σύλλογο. Προσπαθώ να ενημερώνομαι όσο πιο συχνά γίνεται είτε μέσω ίντερνετ είτε από φίλους μου για τα όσα συμβαίνουν…. «Όποτε μπορώ, φυσικά, πηγαίνω στο γήπεδο! Βέβαια, πλέον όχι στα γήπεδα της Θεσσαλονίκης, αλλά σε αυτά της Αθήνας, καθώς σπάνια ανεβαίνω στην πατρίδα μου!».
Μία από αυτές τις επισκέψεις του Θεσσαλονικιού στα αθηναϊκά γήπεδα ήταν και εκείνη στο ΟΑΚΑ τον Απρίλιο του 2010, για να παρακολουθήσει τον τελικό κυπέλλου ανάμεσα στον Άρη και στον Παναθηναϊκό. «Ήταν μία πολύ όμορφη εμπειρία, αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε να σηκώσουμε εμείς το κύπελλο, αν και ήταν μεγάλη ευκαιρία!».
kalyvatsis-3
Όσο για τον Άρη σήμερα: «Το ζητούμενο είναι η ομάδα να κάνει βήματα σταθερά, που θα έχουν νόημα».

Πρωταγωνιστής στις «Πρωταγωνίστριες»

Αυτήν περίοδο αυτήν, ο Σωτήρης Καλυβάτσης πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Οι πρωταγωνίστριες», που ανεβαίνει στο θέατρο «Ακάδημος» στην Αθήνα μαζί με τους Γιώργο Παρτσαλάκη, Υρώ Λούπη, Σπύρο Μεργιανό, Πέτρο Ξεκούκη, Ιουλία Καλογρίδη και Πέτρο Πέτρου. «Πρόκειται για μία κωμωδία – την σκηνοθεσία της οποίας έχει κάνει ο Μανούσος Μανουσάκης – η οποία ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Όποιος έρχεται στο θέατρο, φεύγει ευχαριστημένος, καθώς το έργο βγάζει γέλιο με αβίαστο τρόπο και αυτό είναι το σημαντικότερο στις δύσκολες εποχές που ζούμε».
Ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις του στα επαγγελματικά; Ο Θεσσαλονικιός ηθοποιός έχει ήδη κάτι στα… σκαριά και δεν αποκλείεται να τον δούμε σύντομα και πάλι στους τηλεοπτικούς μας δέκτες.
Μέχρι τότε, πάντως, δεν θα χάνει ευκαιρία να παρακινεί όλους «να γίνουν Άρης για να γουστάρουν!».
Δείτε μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά βίντεο, που δείχνουν την «κιτρινόμαυρη» τρέλα του Καλυβάτση:



pressaris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου